• Zawsze bezpieczne płatności
  • Autentyczne bilety
  • 120% gwarancja kupującego

Przewodnik kupującego

O Worldticketshop

  1. Czy kupno i sprzedaż biletów są legalne?
  2. Czy kupowane bilety to prawdziwe bilety?
  3. Czy Worldticketshop współpracuje w ramach programów partnerskich z organizatorami wydarzeń lub innymi organizacjami sprzedającymi bilety?
  4. Dlaczego cena, którą zapłaciłem za bilet na Worldticketshop jest wyższa niż cena wydrukowana na bilecie?
  5. Słyszę często w mediach o problemie z fałszywymi biletami, możecie wyjaśnić tę kwestię?
  6. W jaki sposób są przetwarzane moje dane osobowe?
  7. W jaki sposób uzyskujecie dostęp do wszystkich biletów?

Twoje konto

  1. Jak mogę utworzyć osobisty profil?
  2. Jakie są zalety stworzenia własnego profilu?
  3. Mój profil już nie działa, co teraz?
  4. Zapomniałem hasła, co teraz?

Wyszukiwanie biletów

  1. Czym się charakteryzują ogólne bilety wstępu?
  2. Dlaczego nie wszystkie bilety wzmiankują dokładną lokalizację wydarzenia i dlaczego brakuje na nich numerów miejsc?
  3. Gdzie mogę znaleźć ogólne warunki handlowe?
  4. Moja płatność zakończyła się niepowodzeniem. Czy istnieje możliwość złożenia zamówienia przez telefon?
  5. Szukam biletów na event wymieniony na stronie, ale nie mogę kupić biletów. Dlaczego?
  6. Szukam biletów na wydarzenie, które nie jest wymienione na stronie. Co mam zrobić?

Kupowanie biletów

  1. Chcę kupić bilety na mecz piłki nożnej. Jaka jest różnica pomiędzy sekcją domową a przyjezdną?
  2. Chcę zamówić bilety, ale widzę, że w tym samym bloku dostępne są różne ceny biletów. Jak to jest możliwe?
  3. Co oznacza gwarancja dla kupującego?
  4. Czy mogę także kupić bilety VIP?
  5. Czy mogę także kupić miejscówki dla wózków inwalidzkich?
  6. Czy numery miejsc odpowiadające zakupionym przeze mnie biletom będą obok siebie?
  7. Dlaczego muszę opłacić koszty związane z płatnością/transakcją?
  8. Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie kopii dokumentu tożsamości lub faktury?
  9. Jakie opcje płatności za bilety są dostępne?
  10. Kiedy moje zamówienie zostaje uznane za zobowiązujące i nie podlega już żadnym zmianom?
  11. Moje zamówienie jest przetwarzane, co to oznacza?
  12. What are the most common ticketcategories used on Worldticketshop and what do they mean?

Odbiór biletów

  1. Co oznaczają statusy mojego zamówienia?
  2. Czy mogę odebrać zamówione bilety bezpośrednio od Worldticketshop?
  3. Czy mogę zmienić adres dostawy dla zamówionych biletów?
  4. Czy możecie dostarczyć zamówione bilety także na adres mojego miejsca pracy?
  5. Data wysyłki zamówionych biletów uległa zmianie, co mam zrobić?
  6. Jak mogę zażądać zwrotu kosztów w ramach gwarancji dla kupującego?
  7. Kiedy mogę spodziewać się przesyłki z moimi biletami?
  8. Kupiłem bilet na wydarzenie zagraniczne, kiedy mogę spodziewać się biletów?
  9. Kupiłem bilety na mecz piłki nożnej, kiedy je otrzymam?
  10. Kurier UPS próbował dostarczyć zamówione bilety trzykrotnie, ale nie mogłem ich odebrać. Gdzie są teraz moje bilety?
  11. Otrzymałem numer śledzenia, do czego on służy?
  12. Otrzymałem wiadomość email z informacją o nadaniu zamówionych biletów, ale do wydarzenia zostały jedynie trzy dni robocze i nadal nie otrzymałem biletów, co mam zrobić?
  13. Otrzymałem wiadomość email z prośbą o dostarczenie lokalnego adresu dostawy, co to jest?
  14. Próbowałem sprawdzić status mojej przesyłki przy pomocy opcji Track and Trace, ale nie uzyskuję żadnych informacji o zamówionych biletach. Co mam zrobić?
  15. Rozumiem, że ktoś musi podpisać odbiór biletów, ale nie będę w domu przez cały dzień, co mam zrobić?
  16. W jaki sposób mogę wyświetlić status swojego zamówienia?
  17. W potwierdzeniu rezerwacji przeczytałem, że niektóre bilety mogą być dostarczane jedynie lokalnie, co mam zrobić?
  18. W strefie Moje konto pojawiła się informacja, że zamówienie zostało zrealizowane. Ale ja nie otrzymałem biletów...

Inne pytania

  1. Co się dzieje, jeżeli zgubię bilety lub gdy zostaną skradzione?
  2. Czy cena sprzedaży obejmuje VAT?
  3. Czy mogę otrzymać zniżkę jeśli złożę kilka zamówień?
  4. Czy mogę wymienić bilety?
  5. Czy mogę zapłacić za moje bilety przelewem bankowym?
  6. Czy w przypadku meczów piłki nożnej o podwyższonym ryzyku stosowane są specjalne środki bezpieczeństwa?
  7. Dlaczego zostałem poproszony o przesłanie kopii dokumentu tożsamości i karty kredytowej?
  8. Jak mogę zażądać zwrotu kosztów w ramach TicketCover Worldticketshop?
  9. Jeżeli doświadczam problemów z płatnością za bilety na stronie internetowej, co mam zrobić?
  10. Kupiłem bilety na wydarzenie, które zostało anulowane, co mam zrobić?
  11. Kupiłem bilety na wydarzenie, którego data została zmieniona.
  12. Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia, co mam zrobić?
  13. Niestety nie mogę udać się na wydarzenie, ponieważ jestem chory i zmieniłem plany w ostatniej chwili, czy mogę zwrócić bilety?
  14. Otrzymałem bilety, ale wydrukowano na nich inne nazwisko, jak to możliwe?
  15. Otrzymałem złe bilety, co mam zrobić?
pl Worldticketshop Polska
Biura Worldticketshop
waluta: